zaterdag 3 november 2012

Yummy Food Oktober



In Yummy Food laat ik je elke maand zien wat voor lekker eten ik heb gegeten. Het is alweer november dus het is tijd dat ik je laat zien wat ik de voorbije maand allemaal gegeten heb. De foto's zijn gemaakt met m'n gsm, omdat ik niet altijd een fototoestel bij heb. Kwijl je even mee? ;)

Ik testte een receptje dat ik had gevonden op MissLipgloss.nl. 
Er zit gehakt in de taco's en in de salade zit er onder andere maïs en avocado. 
Was wel lekker, maar ik zou het niet opnieuw maken of eten.
Gewoon mijn smaak niet 100%.
Pasta met vlees in, overgoten met een kaassaus en stukjes ham. Super lekker!

Het was weer zo'n dag dat ik ongelooflijk zin had in sushi. Ik had geen tijd om er te halen bij een restaurant maar ik vond wel de diepvries versie in Delhaize. Je moet het eventjes laten ontdooien. Ik kon niet wachten en al bij al is het wel lekker (hoe kan het ook anders, het is sushi!) maar geef mij toch maar liever de verse!

Zelf gemaakte scampis in de look. Eén van mijn lievelingsrecepten! Super lekker.
Als jullie graag het recept willen, laat het achter bij de comments.

Snel eventjes popcorn gemaakt. Yep, vanuit die zakken die je lekker lui in de microgolf steekt.
Achteraf doe ik er altijd nog wat extra kristalsuiker op. Yummy!

Milkshakes voor mijn zus en ik!
Ze zijn allebei met vanillesmaak.
Die madeleintjes waren anders ook erg lekker :).

Uit eten met familie. Die avond heb ik echt verschrikkelijk VEEL gegeten.
Je kan het misschien niet zien op foto, maar het is niet één sparerib maar TWEE!
En ja ik heb het allemaal opgegeten, samen met de frietjes die niet op de foto staan. 

Daarna gingen we nog dessert eten en ik nam warme appeltaart met vanilleijs.
Opnieuw zo verschikkelijk veel! Het is niet duidelijk op foto, maar leg je beide handen naast elkaar en je hebt de grootte van het stuk taart. Je kan trouwens een glas Ice Tea zien, dat echt al een serieus grote diameter had... Kan je je de taart voorstellen? HUGE! Met nog eens twee sneeuwbollen ijs erbij, hupla!

Zo dat was het weer.

En ja van dat laatste, ik heb alles opgekregen, no regrets ;).

Liefs, V.♥



Geen opmerkingen:

Een reactie posten