woensdag 31 oktober 2012

Zeven kleine ergernissen



We hebben ze allemaal wel, net zoals kleine goede dingen die we kunnen appreciëren en ons blij maken, hebben we ook van die kwaaltjes en ergernissen die je echt super gefrustreerd maken. In deze post geef ik enkele voorbeeldjes van stomme dingen die ik af en toe voorheb. Ga volledig los in de comments en zaag, neut, klaag erop los, gewoon omdat het mag :D!

1. Je hebt de perfecte manicure gedaan bij jezelf (en jeetje dat duurde lang) en dan bots je ergens tegen.

Haha dan heb ik echt iets van: oké laat maar!!! Gewoon nagellak remover en hup overal hetzelfde kleurtje in plaats van iets speciaals. 

......................................................................................................................................................................................................

2. Bad hair day.

Je hebt zin om je mooi te maken en alles moet perfect zitten en dan zegt je haar "nee hoor, ik doe niet mee". Zo hatelijk! Of het omgekeerde: je haar ligt perfect als je een dag thuis blijft. 

......................................................................................................................................................................................................

3. Je spendeerde uren aan je klaarmaken om weg te gaan. Je haar zit perfect, net als je makeup en kleren. Je komt buiten en hupla een harde wind waait en je haar hangt al in je lipgloss terwijl je eyeliner uitloopt omdat je ogen tranen want er zit zand in.

Ja dan is mijn zin om weg te gaan ook wel weg. Het liefst zou ik dan binnen kruipen en voor de tv hangen met een tas chocolademelk :)!

......................................................................................................................................................................................................

4. Je volgt een tv serie al voor een hele lange tijd en als je er nog maar aan denkt krijg je al vlinders van excitement. Jammer, maar net die avond heb je andere verplichtingen. Geen nood, je stelt de tv zodanig in dat hij je serie opneemt. Na die avond kom je terug thuis en ziet dat er iets mis is gegaan en er is helemaal niets opgenomen.

Aargh! Dat kan echt wel mijn avond verpesten, gewoon omdat je dan zodanig hard naar iets uitkijkt en plots gaan het niet door. Balen!


......................................................................................................................................................................................................

5. Je ziet een lieveheersbeestje en gaat ernaar kijken terwijl het rustig ergens op zit. Op het moment dat je het minst verwacht, gaan ineens die vleugelsschelpen open en hup het is weg! 

Oké vreemd, maar ik verschiet me dan altijd een breuk. Heb je er al eens op gelet hoe snel dat gaat? Maar dit geldt ook wel algemeen: van zodra ik ergens heel erg van schrik, erger ik me voor een paar seconden echt kapot. Daarna kan ik wel terug lachen ;) haha.

......................................................................................................................................................................................................

6. Yep, de toiletbril is naar omhoog en jij bent een meisje dus je hebt echt wel een toiletbril nodig.

Daar kan ik me ook aan ergeren. Hebben jullie What Happens In Vegas gezien? Een leuk fragmentje eruit dat duidelijk weergeeft wat ik bedoel :D!



......................................................................................................................................................................................................

7. Je hebt gewoon een slechte dag en wil dat iedereen je met rust laat, maar nee, in plaats daarvan gaan ze je het extra lastig maken.

Zeg gewoon dat je een slechte dag hebt, en de meeste mensen zullen het wel begrijpen. Geef elkaar knuffels!


......................................................................................................................................................................................................

Zo nu is het aan jullie!
Waar ergeren jullie zich soms aan? :)

Liefs, V.♥

1 opmerking:

  1. Qua ergernissen is dit echt wel heel herkenbaar!
    Het meeste erger ik mij aan de mensen in het verkeer, aaargh, sommige zouden niet eens mogen loslopen, laat staan rijden...
    En ja, die hairdays, bah!

    BeantwoordenVerwijderen