dinsdag 2 oktober 2012

Yes to Carrots producten










Het verzorgingsmerk "Yes to" is echt geweldig. Al hun producten zijn 95% natuurlijk... Hoe goed is dat?! Je kan zelfs haarproducten kopen die natuurlijk zijn. Ik kocht een aantal producten uit de Yes to Cucumbers lijn. Lees snel meer over dit interessant merk!

"Yes to Carrots" is zo een beetje het hoofdmerk. Ze hebben in totaal 4 lijnen:
Yes to Carrots: voor normale tot droge huid.
Yes to Cucumbers: om de huid te verzachten, voor gevoelige huid. 
Yes to Tomatoes: voor gecombineerde en acne gevoelige huid.
Yes to Blueberries: voor de rijpere huid
Al hun producten zijn zonder parabenen, SLS (joepie!) en petroleum. 
Oké nu hoor ik je denken: ruiken die producten dan naar tomaten of wortels?! Helemaal niet, ze hebben een hele aangename geur. De producten die ik gebruik, ruiken fris en lichtjes naar komkommer. 

Hoe ontdekte ik het merk?
Ik was op zoek naar een gezichtsreiniger zonder SLS. Ik heb een vochtarme en droge huid, dus telkens weer als ik een reiniger gebruikte met SLS, begon mijn huid zo verschrikkelijk hard te trekken en moest ik hele dikke crèmes aanbrengen. 

Toen zag ik in Kruidvat de daily gentle cleanser van Yes to Cucumbers staan. Ik hou van de geur van komkommers en heb ook wel een gevoelige huid, goede keuze dus. Ik kocht ook de Yes to Cucumbers daily calming moisturizer. De kleine lippenbalsem kocht ik al eerder in Essenza.

Prijslijstje: 
Yes to Cucumbers daily gentle cleanser: €7,50
Yes to Cucumbers daily calming moisturizer: €12
Yes to Carrots Mint lippenbalsem: ongeveer €3 denk ik.
(Ik schreef al eerder over de lippenbalsem in dit artikel!)
Je kan deze producten halen bij Essenza of Kruidvat. 
Voor deze relatief goedkope prijs krijg je héél veel product. De moisturizer bijvoorbeeld:
Het lijkt als een dikke crème, maar hij smeert heel makkelijk open!

De reiniger:
Hetzelfde scenario: je krijgt 95g per tube en je hebt slechts 1 druppel nodig voor je ganse gezicht!!
De producten gaan dus héél lang mee.

Hebben jullie al Yes to producten gebruikt?
Laat het achter bij de comments :).

Liefs, V.♥

1 opmerking: