dinsdag 9 oktober 2012

Trends herfst 2012



In deze post overloop ik de (soms nogal excentrieke) trends voor deze herfst!  Kijk snel mee en laat je inspireren :).

Trend voor deze herfst: je oma's kleerkast. Een retro mix van bloemen, kant en breiwerk. Een mix van sportief en chic, met een nieuwe kijk op de militaire look. Ook bont accenten en borduursel. Verder zijn er ook coole opties zoals zwart leer.


De beste accessoires voor de herfst:
Size matters: hoe groter de tas, hoe beter!

Het goud van de lente maakt plaats voor geborsteld, gepolijst, sculpturaal zilver.

Lange laarzen: it's their time to shine! 
Vooral deze geïnspireerd op de paardensport, met exotische huiden.

Wat vinden jullie van deze trends? :)
Laat het achter bij de comments!

Liefs, V.♥

1 opmerking:

  1. Ik vind het zelf nogal apart, maar de echt 'modemode' dus mode die je niet vaak ziet in het echt, meestal alleen op de catwalk vind ik altijd wel een beetje apart...

    Zelf ben ik niet heel erg fan van lange laarzen, omdat ik best korte benen heb en dan blijft er helemaal niks van over haha. Maar met korte laarsjes red ik mezelf ook wel ;)

    Leuk bericht!

    BeantwoordenVerwijderen