zaterdag 27 oktober 2012

Spray Paint Parfum: Wode by Boudicca



Als je Lady GaGa's Fame parfum al te gek vond omdat de vloeistof zwart is, dan heb ik nog iets vreemder voor je: de spray paint parfum. Parfum die je op jezelf spuit als graffiti. Hoe vreemd is dat?! Ondertussen vind ik het wel super cool, maar in het begin leek het me nogal creepy. Lees je even mee?

Wode by Boudicca is een eau de toilette die je op je sprayt als een soort van body paint spray. Ik dacht eerst van: komaan, wie wil nu dat z'n kleren onder de vlekken zitten?! Maar toen ontdekte ik dat het net heel gaaf is: je sprayt de eau de toilette op en na dertig seconden verdwijnen de vlekken. Dit kan je ook zien in het filmpje (de commercial) die ik onderaan geplaatst heb. Super gaaf!

De geur opent met kruidige noten van jeneverbes, kardemom, nootmuskaat, korianderzaad en engelwortel. Een vleugje verse hesperidic en lichtere bloemige noten zorgen ervoor dat de geur niet te zwaar is. Door middel van zeldzame stoffen zoals zwarte hemlock extract en de geur van ruw opium, zorgt dit ervoor dat de geuren van saffraan, tuberoos absolute, tonkaboon, styrax hars en muskus langzaamaan duidelijk worden.


Je kan de geur kopen als paint, dat betekent dat je een blauwe vlek krijgt die na dertig seconden weg gaat. Maar je kan ook de geur alleen kopen, dan heb je een "normale" parfum. 


Veel mensen beweerden dat Lady GaGa's Fame de allereerste geur was met een zwarte vloeistof, maar de reclame van Boudicca dateert al van 2008. Naar mijn mening is dit de allereerste speciale parfum. Jammer genoeg is hij in Europa nog niet verkrijgbaar. Wode Scent kost $155 and Wode “Spray” Paint $130. Dat is ongeveer €119 voor de Scent en €100 voor de Paint.


Wat vinden jullie van dit cool concept? :)
Laat het achter bij de comments.

Liefs, V.♥



Geen opmerkingen:

Een reactie posten