vrijdag 19 oktober 2012

Herfst outfits inspiratie!


Herfst betekent: nieuwe kleren! Ik zocht op Lookbook naar inspiratie en heb tal van leuke looks gevonden. De meeste zijn heel erg draagbaar (want soms zitten er rokjes bij waarmee je écht niet over straat kan lopen). Laat je dus inspireren! :)



Om eerlijk te zijn had ik niet verwacht dat rood - geel - blauw zo een mooie combinatie kon geven! Ik vind dit echt geslaagd. Ik denk er bijna aan om deze look te gaan kopiëren, hihi foei! De schoenen heb ik ongeveer al, maar in het zwart en met een fijnere hak. Dit is echt een van mijn favoriete herfst outfits!


Mooie herfstkleuren en de broek is nogal gewaagd! Ik zou het zelf nooit aan durven, maar haar staat het echt mooi. Verder vind ik colsjaals of infinity sjaals echt de handigste dingen ooit :).

Ik ben gek op het jasje! Opnieuw mooie combinaties van herfstkleuren: groen, oranje, beige. Ik zou me niet zo snel wagen aan een short in de herfst, maar deze look zorgt ervoor dat het er mooi uitziet!

Ik móet deze jas hebben! Het is super vrouwelijk en in combinatie met het rood eronder vind ik het echt prachtig. De kousen zou ik nu niet direct durven, hetzelfde geldt voor de schoenen. Die zijn echt torenhoog!

Ik vind dit wel een coole look, zeker met het hoedje dat het zo af maakt. De schoenen zou ik zeker kopen omdat ze heel erg combineerbaar zijn met vanalles. De jas vind ik overigens ook leuk; de kleur spreekt mij heel erg aan. Opnieuw een mooie combinatie!

De kousen vind ik leuk, maar erg gedurfd... Ik zie het mezelf nog niet zo snel doen. Toffe muts!

Ik dacht eerst: ah een normale jas... wacht eens even. Dit is echt wel cool gevonden! Het doet denken aan een poncho. Ik denk dat dit echt extra warm is tijdens herfstweer :). De rood leren broek, daar moet je wel voor zijn. Niet zo mijn smaak, maar het meisje combineert het wel mooi. De schoenen zou ik niet kopen.

Die haarband is erg leuk! Deze wil ik wel samen met de rest van de outfit. De schoenen laat ik eventjes langs de kant liggen want ik ben 100% zeker dat ik daarmee val tijdens stormy weather.
Wat is jullie favoriete look? :)
Laat het achter bij de comments!

Liefs, V.♥

3 opmerkingen: