donderdag 4 oktober 2012

Fructis Nutri Repair 3



Garnier Fructis heeft een nieuwe shampoo uit: Nutri Repair 3. Toen ik de commercial op tv zag, dacht ik: dit is echt iets voor mij! Het is een krachtgevende shampoo met 3 lichte fruitoliën: olijf, avocado en karité. Ik ging eventjes zo een fles halen en deed de test. In deze post lees je wat ik van de shampoo vind!


Om eerlijk te zijn had ik niet zo'n hoge verwachtingen van de shampoo, maar ik liet me weer beïnvloeden door de reclame. Ik kocht hem bij Kruidvat en betaalde iets onder de €3. Niet duur dus. 
De shampoo is voor droog, beschadigd haar. Hij zou herstellen, sublimeren en het haar intens voeden zodanig dat je haar terug zijdezacht, soepel en stralend wordt. 

Olijfolie: om glans te onthullen.
Avocado olie: versoepelt.
Karité olie: voor een zijdezacht gevoel.

Ik begon er dus aan en had mijn haren gewassen met deze shampoo. Onder de douche: geen verschil te merken met andere shampoos. Ik ging toen aan de slag met de haardroger en merkte dat mijn haar echt zacht was! Ik was verrast want ik had het niet verwacht, maar mijn haar was echt zacht (haha hoe poëtisch). 

Als we naar de ingrediënten kijken zien we dat de shampoo SLS bevat. (SLS kan je haar een beetje uitdrogen omdat het zo'n sterke reiniger is.) Dit vind ik eigenlijk niet zo'n probleem aangezien de meeste drugstore shampoos SLS bevatten. Ik ben heel erg tevreden met de oliën die erin zitten! Het is een prima "normale" shampoo. Ik gebruik trouwens altijd shampoos voor droog of beschadigd haar (ik heb normaal haar), omdat ik vind dat ze minder hard zijn. 

Hebben jullie hem al getest?
Laat het achter bij de comments :).

Liefs, V.♥


Geen opmerkingen:

Een reactie posten