vrijdag 5 oktober 2012

Fame by Lady Gaga



Alles wat Lady Gaga doet of maakt heeft een duistere kant. Zo ook haar eerste Eau de Parfum Fame. Niet alleen de kleur bepaalt de mysterieuze en duistere kant van de parfum, maar ook de ingrediënten. In deze post lees je wat ik van het parfum vind!

Het speciale eraan, is dat het de eerste parfum is met een zwarte vloeistof. In het flesje kan je zien dat de vloeistof inderdaad zwart is, maar wanneer je deze bijvoorbeeld op je hand sprayt, is de vloeistof gewoon doorzichtig. Fascinerend. 


Ingrediënten: wierook, honing, saffraan, abrikozen, tijgerorchidee, jasmijn en belladonna.

Belladonna is een zeer giftige plantje dat vrouwen vroeger gebruikten om mooie grote pupillen te krijgen is één van de ingrediënten die de duistere kant van deze nieuwe parfum bepalen. Hoe het komt dat de vloeistof zwart is, blijft geheim.

In de wereld van Lady Gaga zijn al haar fans "little monsters". Deze kleine monsters komen ook weer terug op de sfeerafbeelding en op het flesje. Het flesje past dus bij haar wereld. Je kan zien dat de "dop" een klauw is, naar haar bekende "put your paws up".




Wat vind ik van het parfum?
Fame is een zeer zoete bloemengeur. Ik ben eigenlijk een beetje teleurgesteld want ik had verwacht dat de geur heel speciaal zou zijn. Om eerlijk te zijn vind ik dat niet. Het is gewoon een doorsnee parfum die iedereen kan dragen en die ook geschikt is voor jongere fans. Het is zoet en ik hou van zoete parfums, maar het is te simpel, ik vind Diesel Loverdose (ook een zoete parfum) dan beter. Ik liet het mijn mama en zus ruiken en zonder dat ik iets zei vonden ze het overkomen als een goedkope parfum. Begrijp me niet verkeerd, het ruikt lekker, maar het is niets speciaal. Het enige speciale aan deze parfum is dat de vloeistof zwart is en dat het flesje heel erg leuk is. Sorry, mijn mening!

Prijzen
Bij Ici Paris XL betaal je voor Eau de Parfum:
30ml kost €27 / 50ml kost €36,14 / 100ml kost €63,60

Wat vinden jullie van het parfum?
Laat het achter bij de comments :).

Liefs, V.♥

1 opmerking:

  1. Ik vind het erg leuk dat het een zwarte vloeistof is! :D De geur zelf vind ik eigenlijk wel lekker.

    BeantwoordenVerwijderen