maandag 1 oktober 2012

Aussie 3 Minute Miracle Reconstructor










Jullie hebben ondertussen vast wel als eens gehoord van het merk haarverzorging "Aussie". En als je dat niet hebt, dan kan je hier lezen hoe geweldig hun 3 Minute Miracle Reconstructor is. Ik grijp bijna dagelijks naar deze makkelijke en goede conditioner!

Ik ken de deep conditioner en gebruik heb vaak, maar ik heb eigenlijk nog nooit veel opgezocht over het merk zelf. Ze vertellen ons een verhaaltje: 
In 1979 brengt de Amerikaanse haargoeroe Tom Redmond een bezoek aan Australië. Hij maakt daar kennis met een variatie aan plaatselijke fruitsoorten en authentieke kruiden. Tom raakt geïnspireerd door de verzorgende bestanddelen van deze eeuwenoude, herontdekte, natuurlijke producten en de explosie aan intense aroma’s die zij verspreiden. Hij verdiept zich in de wondere wereld van Blue Gum eucalyptusbladeren, custard appel, quandong, munt balsem, schors van wilde kersenboom en het beschermende Jojoba zaadolie. Hoe het kan, blijft een mysterie, maar Tom ziet direct dat deze bijzondere Australische producten een waardevolle betekenis voor het haar kunnen hebben. Hij vindt de uitdaging in het creëren van een product dat op bijna miraculeuze wijze beschadigd en futloos haar omtovert in een gezonde en glansrijke coupe. Hij experimenteert en slaagt erin, met een mengsel van Australische invloeden, een veelbelovend haarmiddel te ontwikkelen: de 3 Minute Miracle Reconstructor.
Verder zeggen ze over de 3 Minute Miracle Reconstructor:
De 3MM, een conditioner die – de naam zegt het al – in slechts 3 minuten het haar verzorgt tot in de puntjes, wordt als eerste in Groot-Brittannië gelanceerd onder de merknaam Aussie. Daar wordt het binnen no time een gigantisch succes; het product wint maar liefst negen awards binnen twee jaar en wordt geprezen door onder andere het invloedrijke, kritische en trendsettende magazine Vogue UK. In 2009 wordt Aussie geïntroduceerd in Scandinavië. Ook in het noorden slaat de 3MM direct aan; het product ontvangt hier zes awards.
Dus, ze beweren dat er veel natuurlijke dingen inzitten: Blue Gum eucalyptusbladeren, custard appel, quandong, munt balsem, schors van wilde kersenboom en het beschermende Jojoba zaadolie. Je denkt dan onmiddellijk: wow die moet ik hebben want het is helemaal natuurlijk! Nee, dat is het niet. Als we kijken naar de ingrediënten, zien we dat er veel synthetische stoffen en ook parabenen zijn toegevoegd. Ik vind dit op zich niet zo'n probleem, maar als jij dat wel vindt, zou ik hem laten liggen. 

Wat doet de conditioner nu concreet?
Het is een deep conditioner voor beschadigd haar. Het herstelt weerbarstig haar en zorgt voor een mooie glans. En dat doet het ook echt. Ik gebruik hem iedere keer en vind het een fantastische conditioner! Mijn haar wordt er ongelooflijk zacht van. 

Hoe gebruik je hem?
Je doet een beetje op je hand (gewoon een klein hoopje, je hoeft niet veel te gebruiken).
Focus op de puntjes van je haar, niet de wortels! Anders zou het wel kunnen dat je heel erg vet haar krijgt na een dag. 

Het fantastische is: geen dop! Je knijpt er gewoon in en de rozige conditioner komt eruit. Ik hou ook erg van de geur, het is een beetje zoet als snoep. 

Ik betaalde ongeveer €6 voor een fles en kocht het... in Nederland! Ik heb het nog nergens in België weten te vinden - boo! :( Maar je kan het vast wel vinden op Ebay of Amazon! 

Ik vind hem alleszins fantastisch. Wat vinden jullie? Laat het achter bij de comments :).

Liefs, V.♥


Geen opmerkingen:

Een reactie posten