zondag 30 september 2012

Scrubben!










Bij droge huid heeft iedereen wel eens last van flaky skin, je huid is dan zodanig droog dat je bijna velletjes krijgt. Ook in de zomer kunnen je benen extra droog zijn door bijvoorbeeld de zon. Om de aanmaak van nieuwe huidcellen te stimuleren scrubben we onze huid. In deze post vertel ik je wat meer over mijn favoriete body scrub!




En dat is de White by Nature Bamboo Body Scrub van Hema! Ik vind dat een bodyscrub niet duur moet zijn, dus kocht ik deze. Ik kan me de prijs niet meer herinneren maar ik denk niet dat het echt veel was. Ik ben er echt dol op! Het ruikt heel erg lekker, een beetje als kokosnoot en vanille door elkaar. Nog een pluspunt is dat hij absoluut niet uitdrogend is voor je huid. Het is meer een crème, niet echt een lotion omdat ik toch altijd al het algemene idee heb gehad dat een lotion dunner is dan een crème. Maar nee, dit is echt wel een crème. 



Er zit onder andere Glycerine in, die de huid hydrateert. 
Voor de rest bevat het ook kokos en bamboe scrubdeeltjes. 
Echt fantastisch! Dit is de structuur; een heel dikke crème:
Hoe ik hem gebruik: ik neem een beetje op mijn hand (ongeveer de grootte van een euro of ietsje meer).
Ik zorg ervoor dat mijn benen nat zijn (door bijvoorbeeld te scrubben als ik in de douche sta).
Dan maak ik cirkelende bewegingen over mijn beide benen.
Goed afspoelen en klaar! Als ik uit de douche kom, smeer ik ze dan in met lotion.
Dit is wel een must! Anders gaan je benen er alleen nog droger van worden.

Echt een aanrader, die scrub van Hema! 
Wat vinden jullie? :)

Liefs, V.♥



1 opmerking:

  1. Oh, ik ben een fan van scrubs, en ook van kokos, deze klinkt perfect voor mij! Eens uitchecken bij hema dus :)

    BeantwoordenVerwijderen