zaterdag 29 september 2012

Rimmel I ♡ Fruities 058 Lemon Drop



Een tijdje geleden kwam Rimmel met de nagellakcollectie I ♡ Fruities. Toevallig kocht ik het kleurtje Lemon Drop, een heel zacht pastel geel. Ik was al lang op zoek naar een dekkende gele nagellak, maar ik kon er niet direct een goeie vinden. In deze post lees je wat ik er nu van vind, en zie je ook de swatches!

Ik koos dit kleurtje omdat ik gek ben op pastel nagellak. Op de achterkant staat dat het een long lasting nail color is. Ik heb in ieder geval geen spijt dat ik deze gekocht heb! Ik betaalde er €4,29 voor bij Kruidvat.

De swatch (dit zijn 2 laagjes):
Ik ben heel tevreden over deze nagellak. Hij houdt lang.
Extraatje: je merkt dat de nagellak droog is, als hij begint te ruiken naar citroen!
Dit vond ik echt wel leuk, want soms zit ik zo stiekem te "voelen" of hij al droog is,
en beschadigde ik de nagellak. Nu weet ik het gewoon wanneer ik een citroenachtige geur ruik!

Wat vinden jullie van het kleurtje? :)
Laat het achter bij de comments!

Liefs, V.♥






Geen opmerkingen:

Een reactie posten