dinsdag 25 september 2012

Lippenbalsems



Van zodra het kouder weer wordt, heb ik ervan... Gesprongen lippen. Tijd dus om te kijken tussen mijn lippenbalsems. In deze post vergelijk ik ze even met elkaar en vertel ik welke mijn favorieten zijn. 




1. Labello 
2. Burt's Bees lipbalm
3. Purol uit Kruidvat
4. Yes to Carrots in Mint
5. Bodyshop Yes Yes Yes! lip butter
6. Bodyshop Grapefruit lip butter
7. Jip & Janneke HEMA lipbalm



1. Labello CareGloss & Shine
Ik hou wel van Labello lippenbalsems. Dit is een caregloss, dus eigenlijk meer een verzorgende lipgloss. Hij heeft niet echt een specifieke geur en laat ook geen kleur achter op je lippen, enkel een gloss. Ik vind niet dat hij echt helpt bij gesprongen lippen.




2. Burt's Bees lipbalm with Pomegrate Oil
Deze lipbalm ruikt heel erg naar kruiden. Het is gemaakt speciaal voor droge lippen. Ik vind dat deze wel helpt, maar je moet het regelmatig herhalen. Verder geeft hij een subtiel kleurtje aan je lippen, maar dat vind ik dan weer positief!





3. Purol
Deze lippenstift kocht ik in Kruidvat, toen ik echt hele erge pijnlijke lippen had. Hij is heel basic, en ik vind hem eigenlijk de beste. Mijn lippen genezen er het snelst van.





4. Yes to Carrots C Me Smile Lip Butter Mint
Ik ben even dol op de Burt's Bees lipbalm als deze. De munt laat een tintelend gevoel achter op de lippen en verdooft ze een beetje. Het helpt goed, je lippen genezen er snel van.

5. Bodyshop Yes Yes Yes! Lip Butter
Deze gebruikte ik vaak 's avonds, omdat het een soort van witte waas achterlaat op je lippen. Hij werkt wel goed, ruikt en smaakt een beetje zoetig (niet dat ik hem echt opeet haha, maar je snapt het wel).



6. Bodyshop Pink Grapefruit Lip Butter
Deze lipbutter van de Bodyshop ruikt echt ongelooflijk goed naar bloedappelsienen of rode pompelmoes. In het begin wou ik het stiekem opeten haha! Ook één van mijn favorieten! Misschien op de tweede plaats :).

7. Jip & Janneke Lipbalm
Jip & Janneke lipbalm kan je kopen bij HEMA. Het doet niet echt iets met je lippen... Ze zijn eventjes minder droog, maar een tijdje later merk je eigenlijk geen verschil. Nog een nadeel is dat deze minerale olie bevat waardoor je lippen er als het ware "aan verslaafd" geraken en je steeds opnieuw moet smeren. Het is natuurlijk wel een leuk kleurtje, maar het laat geen roze achter op je lippen.






Ik denk dat mijn favoriet nogal duidelijk is :)
Purol werkt het beste, maar het ziet er ook het minst spannend uit. 
Wat vinden jullie? Laat het achter bij de comments.

Liefs, V.♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten