vrijdag 28 september 2012

Einde Zomer: L'Oréal Glam Bronze Sun Radiance Trio



Ik ben niet zo voor bronzers, omdat ze mijn bleke huid nogal oranje laten lijken. Maar als ik dan toch een kleurtje heb, vind ik deze Glam Bronze van L'Oréal echt mooi. We zitten nog net op het randje om bronzer te gebruiken, omdat onze bruine huidjes van de zomer al aan het vervagen zijn door het koude weer. Kijk je even mee naar de swatches die ik maakte van deze palette? 



Ik gebruik deze poeder als ik mijn gezicht wat meer vorm wil geven (contouren) of tijdens de zomermaanden 's avonds (omdat ik in de zomer over het algemeen meestal toch geen makeup draag). Voor speciale gelegenheden vind ik wel dat het iets extra heeft. De combinatie van de 3 kleuren zijn echt prachtig! Er zit een mooie shimmer in die je er heel erg sunkissed laat uitzien. Natuurlijk een nadeel: nu kan je het vast nog dragen als je een kleurtje hebt van de zomer, maar naargelang het kouder wordt, wordt iedereen bleker en ik denk niet dat veel mensen dan nog bronzer gebruiken.

Ik heb het Trio Eclat Soleil voor Brunettes. 
Je hebt ook nog een Blondes versie.
Het doosje kan open in 3 delen. 
Er zit ook nog een spiegeltje en een kleine kwast bij (die ik eigenlijk niet gebruik).

Hier komen de (super gepigmenteerde!) swatches:

De combinatie van deze 3 is heel erg mooi op je wangen.

Voor het aanbrengen van de bronzer gebruik ik een poederkwast van HEMA,
waar ik heel erg tevreden over ben! 
De haartjes zijn ongelooflijk zacht, echt een aanrader.

De bronzer kocht ik voor ongeveer €12 in Kruidvat.
De prijs van de poederkwast uit HEMA was €4.

Zo, wat vonden jullie ervan? 
Laat het achter bij de comments :).

Liefs, V.♥







Geen opmerkingen:

Een reactie posten