woensdag 26 september 2012

Chanel Pro Lumière Foundation










De Chanel Pro Lumière foundation heb ik ondertussen al een tijdje. Het is gewoon mijn favoriete foundation. De foudation heeft een semi-mat effect, waardoor het toch nog dekt maar er niet cakey of onnatuurlijk uitziet. Ik toon jullie de swatches!




Pro Lumière staat voor het feit dat deze foundation het licht een beetje weerkaatst, waardoor het je een stralende teint geeft en een gezonde glow. Volgens Chanel: "de olie-vrije formule zorgt voor een ongekende semi-matte afwerking die kan geblend worden tot een zachte, natuurlijke uitstraling of opgebouwd voor grotere perfectie". En dat is eigenlijk perfect beschreven wat de foundation voorstelt.





Hier komen de swatches:

Een beetje raar misschien, maar de foundation is langs de ene kant heel erg vloeibaar, maar langs de andere kant ook dik... Je zou het moeten voelen om te begrijpen wat ik bedoel.
De foundation opengesmeerd zonder flits.
De foundation opengesmeerd, met flits. Hier kan je duidelijk de glow zien.
 
Het flesje. Vraag het je niet af waarom het op z'n zij staat want ik weet het zelf ook niet...
Heb alles geprobeerd om het goed te krijgen, maar blijkbaar corrigeert Blogger het altijd.

Ik betaalde ongeveer €42 voor deze foundation, maar hij is ook echt wel de moeite waard. Ik vind het trouwens beter om één goede foundation te hebben, die je dan kan gebruiken bij speciale gelegenheden (zoals ikzelf doe) of dagelijks. 

Hebben jullie ook al eens een Chanel foundation geprobeerd?

Liefs, V.♥

1 opmerking:

  1. Ziet er wel een fijne foundation uit! Maar ik vind em wel wat prijzig (persoonlijk), maar dat hangt er natuurlijk vanaf wat je zelf de belangrijkste producten vindt! Misschien koop ik hem later wel eens als ik veel geld verdien ;)

    BeantwoordenVerwijderen